Aktualności
Maciej Krysiak - Twój trener personalny
HomePosts Tagged "kształtowanie"

kształtowanie Tag

Pozornie błahe pytanie dotyczące kolejności ćwiczeń, jest bardzo ważne jeśli szukasz dużych korzyści. Podstawowa zależności. Przyjmuje się nie bez racji, że w pierwszej kolejności wykonuje się ćwiczenia angażujące największe grupy mięśniowe, wykonując ćwiczenia wielostawowe(nieizolowane) Największe grupy mięśniowe, to nogi, plecy, obręcz barkowa, klatka piersiowa, a ćwiczenia wielostawowe to

[caption id="attachment_2371" align="alignleft" width="950"] Brak efektu treningu[/caption] Bywa i tak, że wypruwasz sobie flaki na treningu, bo potrzebujesz schudnąć lub dopakować i obsesyjnie poszukujesz efektów, ale to co sobie założyłeś nijak ma się do tego co widzisz w lustrze. Nie przejmuj się tym tak mocno, ponieważ najczęściej

[caption id="attachment_2378" align="alignleft" width="950"] Jak ćwiczyć brzuch[/caption] Nie ma potrzeby katować się rozbudowanymi systemami ćwiczeń na brzuch, aby przy małym otłuszczeniu ciała, mieć ładne i wyraziste mięśnie brzucha. Aby skutecznie ćwiczyć mięśnie brzucha trzeba zdawać sobie sprawę z kilku prostych spraw. Po pierwsze: Mięsień brzucha ma dużą powierzchnię i

Jak chcesz osiągnąć sukces w trenowaniu siebie, jeśli zazwyczaj wyznaczasz nieprecyzyjne cele, mierzysz nie to co należy i ćwiczysz nie tak jak trzeba?(nie bądź urażony!!!) Kwestia złego doboru ćwiczeń została już częściowo omówiona w artykule dotyczącym ćwiczeń jednostawowych i wielostawowych. Dzisiaj zajmę się sposobem pomiaru rezultatów. Mierzenie rezultatów

Marzenie wszystkich ludzi-jędrne pośladki. Marzenie kobiet-mieć, mężczyzn-dotykać. Czy posiadanie jędrnych, zgrabnych pośladków jest trudne ? Raczej tak, jednak staje się praktycznie niewykonalne, gdy zabieracie się do tego w niewłaściwy sposób. Aby prawidłowo-czyli skutecznie-kształtować swoje pośladki należy zrozumieć dwie podstawowe rzeczy. A.Mięsień pośladkowy(pośladkowy wielki, średni i mały) jest najsilniejszym mięśniem