Aktualności
Strona głównaPosts Tagged "diety"

diety Tag

    Kilka lat temu przeczytałem w jakiejś książce o diecie Paleo, że przed jedzeniem należy moczyć orzechy przez kilka godzin w czystej wodzie. Wydawało mi się to dziwne, ale zapytałem znajomą panią dietetyk i dowiedziałem się że takie moczenie zmniejszy udział fitynianów w orzechach. Fityniany miały

    Odkąd bywam na siłowni, czyli jakieś 25 lat, regularnie słyszę, że warzywa i owoce w diecie trenującego to głupota. Przecież liczy się tylko białko, węgle i trochę tłuszczy. Jeśli masz dobrze skomponowane makroskładniki, to wszystko ułoży się samo. Będziesz piękny, zdrowy i silny. Metabolizm będzie

W mojej pracy często słyszę pytanie: Czy moja dieta jest dobra? Jak mam skorygować swoją dietę, bo efekty nie są takie jakich się spodziewałam ? Bardzo chcę Wam pomóc, a przy okazji pragnę zdjąć z siebie trochę pracy, dlatego poniżej znajdziecie wskazówki, jak ułożyć profesjonalną dietę

Szybki metabolizm, okazuje się kluczowy dla każdego z nas, dlatego warto poświęcić temu zagadnieniu kilka chwil. Dlaczego sprawny i wydajny metabolizm jest istotny? Oczywistym powodem jest szczupła sylwetka. Jeżeli masz spowolniony metabolizm, to Twoje szanse na zgrabne i seksowne ciało raczej maleją niż rosną. Kolejny powód jest

No cóż nadszedł czas aby zmierzyć się z bardzo trudnym, ale też bardzo ważnym pytaniem, które odżywki białkowe są najlepsze? Dla Tych którzy nie przeczytają całego artykułu: te które są wyprodukowane w UE. Ja wiem, że amerykańskie suplementy mają dobrą prasę i silny marketing, ale chciałbym abyście

Masło nadaje smak jedzeniu i powoduje, że pieczywo nie jest suche. Masło to 82% tłuszcz pochodzenia zwierzęcego i jego niewielkie ilości mogą pomóc w funkcjonowaniu wielu układów naszego ciała. Niestety istnieje również ciemna strona mocy, czyli negatywny wpływ masła na otłuszczenie ciała. Istnieją substytuty masła, takie jak margaryna,

[caption id="attachment_2341" align="alignleft" width="300"] Co jeść po treningu?[/caption] Jeśli nie dasz rady zjeść odpowiedniego posiłku po treningu, stracisz znaczną część korzyści wynikających z obciążeń treningowych i przegapisz szansę na szybkie postępy. W dziedzinie o której jest ten artykuł, zapamiętaj tylko jedną rzecz-im szybciej po treningu włożysz jedzenie

Liczenie kalorii nie przyniesie Ci żadnych korzyści, jeśli zależy Ci na dobrym wyglądzie. Teoria kaloryczna była najprawdopodobniej pierwszą próbą naukowego usystematyzowania jedzenia. Gdyby była koncepcją, która szybko została sprawdzona, wprowadzona w życie i ulepszona, nie byłoby żadnego problemu. Kłopot jednak w tym, że mimo błędnych złożeń, teoria kaloryczna

Pytanie odnośnie tego co jeść przed treningiem, pojawia się notorycznie na różnych forach, a odpowiedź na nie jest istotna również dlatego, że jeśli pomylisz się w tej materii, to wykonanie treningu będzie niemożliwe. Podczas mojej pracy widziałem kilkadziesiąt osób, które popełniły jeden drobny ale kolosalny w

Ryż jest chyba najpopularniejszym składnikiem diety, osób regularnie trenujących. Dziwi to trochę, ponieważ nie jest najlepszym wyborem, jeśli wziąć pod uwagę rodzaj węglowodanów i zawartość białka. Prawdę powiedziawszy trudno wybrać gorzej. Co zatem jest lepszym składnikiem pożywienia jeśli chodzi nam o korzystne źródło węglowodanów? Soczewica Ta mało popularna roślina