Aktualności
Maciej Krysiak - Twój trener personalny

Luty 2012

Czy to ile zjesz może zależeć od tego z kim jesz? Jasne, że tak. Nienormalne, to czytaj dalej. Jesteśmy zwierzętami społecznymi i nie żyjemy w izolacji. Rzadko kiedy jemy w samotności. Spożywamy posiłki z rodzinami i przyjaciółmi, a nawet w towarzystwie osób sobie obcych. Profesor psychologii John DeCastro w serii

Trudno dać jednoznaczną odpowiedź, kiedy zmieniać plan treningowy, jednak jeśli zależy Ci na postępach, to musisz wziąć parę wytycznych, które znajdziesz poniżej. Nigdy nie spotkałem się z żadnymi badaniami, które wskazywałyby kiedy nadchodzi pora, aby zmienić trening. Magicznym okresem, który znajdziecie w większości czasopism lub książek, po

Nie, L-karnityna nie działa, nie spala tłuszczu, nie jest „fut burnerem”. I już, tyle. Możesz jej łykać ile chcesz, ale nie spodziewaj się, że obwód pasa się zmniejszy. Jak to? L-karnitynę zaczęto sprzedawać już w latach 80, jako substancję przyspieszającą spalanie tłuszczu, jednak dosyć szybko wyszło na jaw, że

W okresie zimowym, gdy ważna jest jak największa odporność, witamina C może zdecydowanie pomóc w zachowaniu zdrowia. Niestety jeden preparat drugiemu nie równy, więc warto poświęcić chwilę na to aby wybrać taki, który będzie najkorzystniejszy. Co wybrać? Polecam Wam produkt firmy Olimp. Dlaczego? Bo nie ma sobie równych. Produkt, który producent

Pozornie błahe pytanie dotyczące kolejności ćwiczeń, jest bardzo ważne jeśli szukasz dużych korzyści. Podstawowa zależności. Przyjmuje się nie bez racji, że w pierwszej kolejności wykonuje się ćwiczenia angażujące największe grupy mięśniowe, wykonując ćwiczenia wielostawowe(nieizolowane) Największe grupy mięśniowe, to nogi, plecy, obręcz barkowa, klatka piersiowa, a ćwiczenia wielostawowe to