Aktualności
Maciej Krysiak - Twój trener personalny
Home2011Listopad

Listopad 2011

Ryż jest chyba najpopularniejszym składnikiem diety, osób regularnie trenujących. Dziwi to trochę, ponieważ nie jest najlepszym wyborem, jeśli wziąć pod uwagę rodzaj węglowodanów i zawartość białka. Prawdę powiedziawszy trudno wybrać gorzej. Co zatem jest lepszym składnikiem pożywienia jeśli chodzi nam o korzystne źródło węglowodanów? Soczewica Ta mało popularna roślina

Jeśli będziesz we właściwy sposób myślał o treningu(lub o innej czynności)który wykonujesz, poprawisz technikę wykonania ćwiczenia i wzrośnie Twoja siła. Jak to możliwe, żeby samo myślenie wpływało korzystnie na trening? Mechanizm tego zjawiska jest względnie prosty. Wyobrażanie sobie czynności którą wykonujemy, aktywizuje obszary mózgu odpowiedzialne za zrobienie

Zioła zwane adaptogenami mają zdolność do zwiększania możliwości adaptogennych, czyli wytrzymałości na skrajne temperatury, zmęczenie oraz wysiłek fizyczny i psychiczny. Jednym z silniejszych adaptogenów jest Cytryniec chiński-Schizandra chinesis. Składniki tej rośliny azjatyckiej, pozyskiwane są z kłączy i owoców, przypominających jarzębinę w kolorze pomarańczowym. W skład aktywnych części rośliny

Jak chcesz osiągnąć sukces w trenowaniu siebie, jeśli zazwyczaj wyznaczasz nieprecyzyjne cele, mierzysz nie to co należy i ćwiczysz nie tak jak trzeba?(nie bądź urażony!!!) Kwestia złego doboru ćwiczeń została już częściowo omówiona w artykule dotyczącym ćwiczeń jednostawowych i wielostawowych. Dzisiaj zajmę się sposobem pomiaru rezultatów. Mierzenie rezultatów