Aktualności
Maciej Krysiak - Twój trener personalny
Home2011Październik

Październik 2011

Jeśli myślicie, że łatwo jest grać w rugby, to wyobraźcie sobie, że znajdujecie się na na boisku powierzchni 7000 metrów kwadratowych, a wasze zadanie polega na przeniesieniu małej, jajowatej piłeczki na pole przeciwnika. Niby nic trudnego. Jedyny problem, to piętnastu, wielkich i wściekłych mężczyzn , którzy

Okres jesienno-zimowy wymusza na nas większą dbałość o zdrowie i lepszą odporność, a najlepiej zwiększać odporność ciała poprzez hartowanie. Wiem, że każdy normalny człowiek unika zimna, które jest czynnikiem zagrażającym. W wypadku hartowania, wystawienie się na działanie nieprzyjemnego bodźca, przynosi wymierne korzyści. Co zyskasz? Zdecydowanej poprawy doznaje układ oddechowo-krążeniowy,

Rafał jest osobą którą albo się lubi albo za wszelką cenę nie chce się jej więcej spotkać. Na szczęście, udało się nam znaleźć wspólny język(nie od razu) i dzięki temu treningi stały się skuteczniejsze. Gdyby tylko Rafał zechciał więcej uwagi poświęcić swojemu jedzeniu

Organizm każdego z nas, jest narażony na stres, który wpływa na wszystkie aspekty naszego życia. Zanim zaproponuję wam sposoby redukcji stresu, spróbujmy zrozumieć, co się z nami dzieje gdy doświadczamy stresującej sytuacji. Czym jest stres? Pojęcie stresu wprowadził w latach 50 zeszłego stulecia, kanadyjski endokrynolog, Hans Selye. Selye

Batoniki, cukierki, czekoladki-i jak tu nie jeść słodyczy? Przecież są takie dobre. Pięknie wyglądają, pachną i smakują-ludzie którzy je produkują, dbają o nas. Problem pojawia się wtedy, gdy jemy za dużo słodkości, ponieważ stymuluje to trzustkę do nadmiernej pracy. Konsekwencją takiego stylu bycia może być insulinooporność i tycie. Kto ma