Aktualności
Maciej Krysiak - Twój trener personalny
Home2011Sierpień

Sierpień 2011

1.W jakim celu ćwiczysz ? Moim celem jest wzmocnienie mięśni i utrzymanie masy ciała na (mniej więcej ) stałym poziomie. Chciałabym także poprzez ćwiczenia spróbować skorygować wady postawy.Bardzo ważne jest dla mnie utrzymanie dobrej kondycji fizycznej co w moim przypadku ma znaczący wpływ na kondycję psychiczną.

Organizm ludzki to skupisko komórek, jednak szacuje się, że tylko jedna na dziesięć jest ludzka. Pozostałe, to między innymi bakterie, które w znakomitej większości zamieszkują nasze jelita. Niestety od kilkudziesięciu lat nieświadomie zabijamy mnóstwo pożytecznych drobnoustrojów, które żyją w symbiozie z nami. Używamy zbyt agresywnych środków czyszczących,

Kontynuujemy wątek sprzed kilku dni(proponuję przeczytać pierwszy, aby być w temacie) Płyny które spożywamy podczas treningu i bezpośrednio po nim powinny być zimne, ponieważ temperatura jest jednym z dwóch kluczowych czynników, wpływających na tempo opróżniania żołądka. Drugi czynnik, to osmolarność płynu, czyli miara ciśnienia wywieranego przez

Trenujących na siłowni można w pewnej kategorii podzielić na trzy grupy. Grupa A-wcale nie wykonująca ćwiczeń aerobowych Grupa B-wykonująca aeroby przed treningiem siłowym Grupa C-wykonująca aeroby po treningu siłowym Jak myślicie, która grupa zachowuje się najrozsądniej ? Prawidłowa odpowiedź C. Ludzie, którzy nie wykonują treningu o charakterze aerobowym narażają się na

Klaudia była moim największym zawodowym wyzwaniem. Postawiła trudny, ale bardzo precyzyjny cel-zdać egzamin sprawnościowy, aby dostać się na studia. Zaczynaliśmy współpracę praktycznie od zera, ale jej upór, mnóstwo ciężkiej pracy i właściwa strategia, spowodowały, że dostała się na prestiżowe studia. Brawo !!! 1.W jakim celu ćwiczysz ? Na

Oczywiście winne są temu geny i czynniki środowiskowe. A dokładnie ? Magazynowanie tkanki tłuszczowej jest pozytywnym czynnikiem przystosowawczym, który chronił nam życie. Tak, tak-brzmi to co najmniej dziwnie, aczkolwiek to prawda. Człowiek, w historii swojego istnienia, przez 3 miliony lat(100 tysięcy pokoleń)tworzył społeczności zbieracko-łowieckie. Całymi dniami przemieszczał się w

Jeśli kiedykolwiek próbowaliście schudnąć, to doskonale wiecie, że z reguły nie jest to takie proste. Dla większości osób, stanowi to nierozwiązywalny problem. Istnieją ludzie, którzy chronicznie, na przestrzeni wielu lat odchudzają się i tyją naprzemiennie. Jeżeli jesteś jedną z takich osób lub po prostu chciałabyś zmniejszyć

Gdy byłem małym chłopcem i trenowałem kung-fu, nasz trener nie pozwalał pić podczas treningu. Jak myślicie, czy to było rozsądne ? Macie racje-NIE było. Spójrzmy, co dzieje się z człowiekiem gdy się odwadnia. Poniżej znajdziecie następstwa postępującej utraty wody z organizmu. Wartości liczbowe, to procentowa utrata masy ciała

Trening interwałowy polega na naprzemiennym wykonywaniu elementu o wysokiej intensywności i elementu o niskiej intensywności, np. sprint i następujący po nim spacer. Takie sprzężenia powtarza się kilkukrotnie, czasem kilkunastokrotnie, w zależności od celu treningu i własnych możliwości. Trening interwałowy zaczął być stosowany w sporcie w latach